1. Towar zamówiony w sklepie internetowym www.slidehome.pl dostarczany jest za pośrednictwem jednego z dostępnych przewoźników wybranych w toku składania oferty zakupu.

2. Na czas otrzymania przesyłki składa się:

a) czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki)

b) czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia.

3. Zamówiony towar jest wysyłany z jednego z magazynów znajdującego się na terenie Polski.

4. Jeżeli towar znajduje się w kilku magazynach, zostanie on skompletowany w centralnym magazynie, po czym zostanie nadany w opakowaniu zbiorczym do klienta.

5. Wysyłka towaru następuje w przeciągu 24 godzin od daty zamówienia, jeżeli jest to niemożliwe skontaktujemy się z Tobą.

6. Faktury wystawiane są w dacie przygotowania towaru do wysyłki wg. kolejności przyjętych zamówień do realizacji oraz dostarczane są drogą elektroniczna na adres email podany w formularzu zamówienia.

7. Po otrzymaniu przesyłki klient winien dokładnie sprawdzić stan opakowania i je go zawartość. W razie stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń klient powinien dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia kupujący powinien sporządzić protokół uszkodzeń.